3 Temmuz 2008 Perşembe

vat dı fakin' goin' on

sonunda istanbul gibi boktan bi delikten kurtulup new york'un merkezine geldim. brad'le angelina'nın karşısındaki villa'yı tuttum. 2 ukraynalı, 1 rus ve 1 makedon hatunla aynı villada, aynı odada hatta aynı yatakta kalmak fena değilmiş. 3 gündür yoğun bakımdaydım ondan yazmadım. tüm protein stoğunu bitirmişim bünye danayamadı tabi. günde 1 kilo protein tozu içerek idare ediyorum.
mecidiyeköy gibi boktan bi semtten böyle bi yere gelince baya bi zorlandım tabi. 70 derecelik yokuşlara bünye alışmış, burda düz yolda yürüyemiyorum. neyse hatunlar geldi sonra devam ederim.

3 yorum:

Kısa Bir Cümle dedi ki...

sen buralardayken pek böyle şeyler bilmezdin ama amerika bozmuş demek ki biraz..

Öteki dedi ki...

Yatağıjn altındaki amerikalı hatunu belirtmeyi unutmuşsun...

Kısa Bir Cümle dedi ki...

bir de dolapta olması lazım..