2 Ağustos 2008 Cumartesi

bu kız bir canavar

bir arkadaşım dün gece geç vakitlerde kendini bana attı. başta ne olduğunu anlamdım. anlattıkça da duyduklarıma inanamadım:

dün gece arkadaşım barda tanıştığı bir kızla gece boyunca eğlenmiş. oldukça güzel vakit geçirmişler falan.. sonra kız bunu evine davet etmiş. bizimki de bodozlama atlamış mevzuya.. gece evde kız buna saldırmaya başlamış. bizimki durumu önce küçük aşk oyunu diye algılamış, ses etmemiş. sonra kız bizimkinin boynunu ısırmaya kalkmış. bizimki de kızın omzundan tutup silkelemiş; "naapıyosun, canımı yakmaya başladın" diyecekmiş ki tam, kızın gözlerinin bir gümüş gibi parlak olduğunu farketmiş. sonra kendine gelmesi için kızı uyarmış falan derken kızın dişleri uzamaya başlamış.. cildi olduğu gibi parçalanıp altından kıllı bir kurt misali bir yaratık çıkmış.. meğer kız kurtadammış. ve hatta kız falan da değil, direkt adammış.. velhasıl bizimki pantolonu bırakıp kaçmış, gecenin bir yarısı kapıma dadandı. polisi arayalım falan dedim ama nafile.. çok korkuyormuş.

7 yorum:

Beriki dedi ki...

kız değilmiş adammış canvarmış tamamda arkadaşta gerçekten yılların abazasıymış yani:)

Kısa Bir Cümle dedi ki...

yok lan.. bu kurtadam kızlar pek bi güzel oluyomuş. yağız delikanlıların aklını çelip kanını emmek için güzel kız maskesi takıyolarmış. ama işte sabah güneş ışığı görünce yanıyolar, o kötü:)

Beriki dedi ki...

üzücü bi durum gerçekten de ama tam tek gecelik olur heralde sabahada tıkarlar pamuğu:))

Öteki dedi ki...

bende bodozlama gecenin bir yarınsında geldim ama benden gelmeden önce yazmışsın:D

Kısa Bir Cümle dedi ki...

evet evet.. sen gelmeden az önce yaşandı olay. adamı zorla ikna ettim evine gitmesine, çok korkuyordu. tabii göndermeden de bi pantolon veriverdim:)

Evcil Panda dedi ki...

vah vah vah

Kısa Bir Cümle dedi ki...

yaa evcil panda.. olay böyleyken böyle. bak ne kadar zaman geçti üstünden adam halen rahip olmak konusunda ısrarcı:P