22 Ağustos 2008 Cuma

yanıyorum

bugünlerde çok yoğunum işlerden başımı kaldıramıyorum organizasyonlar, iş yemekleri, kokteyler birde şu gereksiz düğünler... geçen gece iki şirkete birden randevu vermişim aksilik işte... birde üzerine düğünde aynı güne denk gelmez mi? tamamen sarpa sardı işler ben tam ne yapmam gerektiğine karar vermeye çalışırken aslında daha önceden karar verdiğim ama bir türlü yapamadığım tatili yapmak için tam zamanıydı ve uçak biletini alarak havayideki anneanemin yanına gitmeye karar verdim. bu arada bir yalan bulmam gerekiyordu tatile gidiyorum diyemezdim beni bekleyen tersane müdürü ile demir yolu işletmeciliğne. başladım üfürmeye havayideki orman yangınlardan dolayı zarar gören otelimin onarımı için acil havaii uçmam gerektiğini yazdım. düğün içinde sekreterimden bir telgraf çekmesini rica ettim. şu anda anneannemle beraber sakin ve huzurlu bir tatilin tadını çıkarıyorum.

2 yorum:

Kısa Bir Cümle dedi ki...

lojistik zor iş.. hele de kombine lojistik.

Unknown dedi ki...

havayide anane he. Vay beee çok şanslısın:)