12 Eylül 2008 Cuma

küf-ür

haftalar sonra evimin güzel kokusunu özlemiş, aşkla kapıyı açmıştım ki gördüklerime inanmak dahi istemedim. halk arasında küf mantarı olarak bilinen "pektus mahlukatus" zıkkım evimin lavanta kokusunu silmişti. bavulumu oracıkta bırakıp mağra kokusuna daldım ve eşyalarımı kontrol etmek için odaları dolaştım. eşya dolabımdaki rengarenk kıyafetlerim artık yemyeşil olmuştu. kahroldum.. yıkıldım.. bir anda sırtım kamburlaştı, gözlerim ağarlaştı, metabolizmam yavaşladı derken oturma odasının kapısını araladım. odanın penceresini süsleyen tül perdeye artık yeşil ve esanslı küfler eşlik ediyordu.. kapıyı kapatıp odadan çıktım. o da yetmezmiş gibi evden de çıktım. bavulumu alıp arkadaşıma sığındım. şimdi ise kiralık möbleli ev arıyorum. ama kirası 3000 ytl civarında olsun lütfen.. hadi bilemedin 3500.. fazlasını bütçem kaldırmaz..

Hiç yorum yok: