26 Haziran 2008 Perşembe

BIKTIM YAV!!

Allah kahretsin beni ve bendeki bu cazibeyi. Yolda yürüyemiyorum arkadaş tüm kızlar üzerime doğru yürüyüp yollarımı kapatıyorlar. Evden çıkamaz oldum feyzbokumu bile açmaya korkuyorum hatta feyzbok editörleri yakında üyeliğimi silcekler çünkü sitedeki tüm kızlar may firendim. O kadarki bana kat, yat , daire, son model araba teklif eden yaşı nine olmuş kadınlar bile var bedenime parayla sahip olacaklarını düşünüyolar.Ama bedenime sahip olsalarda ruhuma asla fakat işin kötü yanı kimsenin ruhla işi yok hepsi bendeki bedeni istiyolar. Bıktım artık bu yaşamdan, ev arkadaşlarım bile benden kaçar oldular hiç erkek arkadaşım kalmadı bu yüzden bende sıradan bir erkek olmak istiyorum.Herkez kız arkadaşım olsun diye yalvarırken ben erkek arkadaşım olsun diye yalvarır oldum. Bu hayat çok acımasız allah kimseye böyle cazibe vermesin
YETTİ CANIMA ARTIK!!!

1 yorum:

Duygu dedi ki...

ukalasın sanırsam bırazcık... :D