27 Haziran 2008 Cuma

KAMPLUMBA

Geçen gün bizim pederle konuşuyorum "Babacım senin şu ufaklığı artık verelim gitsin." dedim. Onun için bu kadar değerli birşey olduğunu bilmiyordum gerçektende öyle bir baktıki 300 metreden karınüstü denize atlamak gibiydi. Aradan 2 gün geçti peder hala bana kızgın nasıl barışcağımı bilemiyorum. Ufaklığın benden daha değerli olduğunu bilmiyordum oysaki ufaklıkla beraber çok zaman geçirdim beraber az kız peşinde koşamdık keratayla. Zaman değişti fakat o buna ayak uyduramadı ve ufaklık kaldı. İşte bütün mesele burdan kaynaklanıyor babamın anlamak istemediği anlamaktan korktuğu nokta zamanın değişti kendisininde zamanı gelince ufaklık gibi tarihten silineceğini düşünmesi onu kızıdırıyor ve ufaklığa daha sıkı sarılıyordu.
Daha fazla dayanamadım bir gece ufaklığın yanına sesizce gittim ve sopayla giriştim o kadar acımasız vuruyordum ki tamamen mekanikleşmiştim insani hiçbir tarafım kalmamıştı. Ufaklık bu dayağa rağmen hala kurtulma şansı vardı.Hiçbirşeyi şansa bırakamazdım herşey kaza süsü verilmiş gibi olmalıydı tek yol buydu. Babamın ikimizin arasında seçim yapmasını engellemek için kendimede zarar vermeliydim iyice pisokopata bağladım. Ama öyle iki üç sıyrık deil bildiğin kırk bacak, bel kemiklerinden birisi anlıycağın rahat 2 ay iş göremez raporu iyice dozu arttırmalıydım. Sonuç mükkemmeldi. Planda hiçbir aksama olmadı. Başarmıştım.
Babam geldi boynuma sarıldı."Oğlum affet beni"dedi. İlk sorum ufaklık nasıl diye oldu.İçime resmen exorcist kaçmıştı bi tek ters yürüyemiyordum. İki ayağımda 5 yerinden kırılmıştı. Babam baktı ve "Ufaklık kurtuldu ama o...çocuğu az kaldı seni öldürüyordu kanımdan canımdan olan oğlumu sen haklıydın evlat. Ufaklıktan kurtuldum" dedi. İçimden gülerek ben yaptım diyordum.İyice zevkten kendimden geçmiştim o dereceki ne Erol Taş ne de dallastaki Ceyar elime su dökebilridi.Bunca şey çok yormuştu beni derin bir uykuya daldım. Ufaklık sen artık tarih oldun bizim için orda yaşıycaksın.
NOT: Ufaklık sen en iyi motorine ve en iyi yağlara layıksın çünkü sen babamın ilk göz ağrıydın fakat ikinciliği kabul edemezdim.Zaten babamdaki ferrari ve son model jipler varken sana mı bincektim kamplumba.

Hiç yorum yok: