25 Haziran 2008 Çarşamba

denemedir dikkate almayınız..

bugün yıllardan sonra ilk kez bir site için para verdim. aslında gerçekten paranın benim için hiçbir önemi yok. isviçre bankalarından birindeki (ismini söyleyip reklamını yapmak istemem) hesabımda çıkan sorunu saymazsak.. insanların ücretsiz olarak faydalandığı ve türlü türlü yazılarla kendilerini tatmin ettiği blog alemine para vermek hiç de gücüme gitmedi. böyle güzel bir altyapının kurulumunda emeği geçen çocuklara (bir tanesiyle ilkokulda beraberdik, sümüklünün tekiydi) üç beş birşey verdim. aslında lafı olmaz ama yine de sevindi garibanlar.. bazen sevindirmek lazım insanları böyle. mesela geçen gün şirketteki çocuklara da ikramiye dağıtmıştım. o zaman da o ablak bakışa şahit olmuştum. bilmem ki.. hoşuma gidiyor galiba insanların o ablak bakışları.

Hiç yorum yok: